Garantie en Klachten

Voor alle producten die u bij Herenkappers de Vos koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren.

Garantie

Wanneer u een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het product doen wij dit door vervanging of reparatie. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde producten de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de fabrikant. De fabrikant kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie.

Garantie niet van toepassing op:

• Schade als gevolg door onjuist gebruik.
• Verbruiksproducten.
• Defecten of gebreken die al bekend zijn op het moment van ontvangst/aanschaf van het product.

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@herenkappersdevos.nl. Leidt dit niet tot een oplossing? Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Beste klanten,

De komende week is onze agenda volgeboekt! Je kunt vanaf maandag 31 januari weer reserveren.

Online reserveren  via https://plek.app/herenkappers-de-vos  Het is op dit moment niet mogelijk om een voorkeur barbier aan te geven bij je online reservering in Heerenveen.

Houd onze website en social media in de gaten voor nieuwe updates!

Stay safe en graag tot snel